Post by vapimgeoverco on Feb 9, 2022 3:57:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ World of Tanks Blitz 2022 version ▞▞▞
Verkligen ett bra spel, men det är alltid problem att logga in varje gång jag uppdaterar appen, jag måste vänta i flera dagar tills jag kan logga in på spelet. Jag ger 5 stjärnor om det problemet kan lösas.
Jag har väntat 5 minuter bara på ett spel men det slutar med att jag dör, minska laddningstiden när vi var tvungna att gå in på en karta, eftersom 5 minuters väntan är för mycket
Tyvär görs det inget för att förminska fuskandet.många sk bots finns ute på nätet. Gör om..gör rätt
World of Tanks Blitz Strategi sild
Det fungerar liksom inte. Mycket frustrerande faktiskt.
Det här spelet var bra/roligt en gång i tiden. Sen började wg med fantasi tanks, då tappade jag hoppet lite. Men det absolut sämsta wg gjorde med spelet var att ta bort en massa vagnar i teck treena för att underlätta för nya spelare att komma till tier 10 vagnarna snabbare. Resultatet är en katastrof massa nya spelare som inte har en aning om hur man spelar vagnen de kör. War gameing hade något bra som dom lyckades förstöra helt och hållet enbart för att dom är så penga kåta.
dom lurar odentlig med pengar !! jag har spelat 4 år den spelet , inte nöjd med alld med ärligheten ! du upgraderar en bra tank sen nästa abdate man vet aldrig att den tanken e bra ff el inte !!! börja ibte med den här spelet ger inget !!!
fungerar inte på min acer iconia A200 android 4.0.3
sämst för svårt
Ser ut som ett bra spel men jag kan inte komma in på en server. Jag har försökt i 2 dagar nu
Jag skulle ge det här spelet fem eller fyra men jag hatar spelet nu eftersom de tar bort de bästa tankarna i spelet. Jag kommer att gilla spelet jag kommit så här långt, men det här är slutet. Jag har spelat det här spelet i 6 långa år, jag slutade för att de gick för långt. Jag har spelat krigsåska och sedan den här skiten. Jag är ledsen men det här är slutet för mig. Jag kommer att sakna dig world of tanks Blitz bra av min gamla vän slutet av Night Wolf GG varenda en
Asome
När jag spelade spelet gick jag till prickskyttläge med rhm, jag dödade varenda fiendestridsvagn och sedan fortsätter tangentbordet att dyka ut varannan sekund och 1 min senare sparkade det mig ut från slagfältet med 🅝🅞 belöning. Jag trodde att det bara var ett fel och sedan när jag var på slagfältet rör sig min tank av sig själv som en bot, den skjuter till och med av sig själv och jag sparkades ut från slagfältet, du måste fixa detta.
Bra spel Jag är trött på att alla andra lag eller lagkamrater i matchen pratar galet skräp eller så kallar spelare dig för att du inte går som de går i kartan. Jag hittade många fuskare i spelet. Många crybaby-spelare. Du behöver lägga till mer i rapporteringsproblemet eftersom du bara tillåter oss att RAPPORTERA någon upp till 5 gånger
Bra spel men tar mycket utrymme
World of Tanks Blitz حکمت عملی eocg
JAG VILL FÅ MER REVARD I BATTELLEN
Åhui
Bra spel. Jag har verkligen gått ganska bra, det enda jag ogillar och anledningen till att jag sänkte betyget till 2 stjärnor. Är sannolikheten inom containrarna som är dyra ändå, men jag har spenderat en bra summa för att bara ha fått 2 tankar max. Av 250 containrar som även innehåller en premiumtank. Jag känner att jag spelar Fifa.
Den senaste uppdateringen är korrupt och spelet startar inte.
Den nya uppgraderingen kraschade många timmars nöje. Var kanon innan. Förbannad
Fruktansvärt obalanserad. Du går till att spela med bara bots för människor som har dubbelt så mycket hälsa som din 6-lagers tank (som du har malt tio dagar för) och ger mer än dubbelt så mycket skada. Trodde jag skulle köpa premium men tack och lov att jag inte orsakade detta spel är ett skämt.
Jättekul men tänk på att du kan köpa eller spela för en tank och sedan kan de ändra hur den spelar genom att förlänga tiden det tar att ladda om eller hur kraftfulla skalen är. Detta gör att du vill köpa den senaste och mest kraftfulla. De borde inte få ändra något när du väl köpt det!!!!
Funkar inte på Samsung så..
Det här spelet har lika roligt som p2w-spelare. Det här spelet lönar sig inte att vinna på grund av för många trasiga tankar, det beror på att om du inte köper guld för att få gratis XP kan du inte uppgradera din tank och du kommer att förlora striden efter strid eftersom det redan finns spelare som betalat pengar för att uppgradera sina tankar med gratis xp
Brick Breaker Space Outlaw Arcade nvjs
Jag kommer att ändra det från 5 stjärnor till 3 stjärnor eftersom jag blir uttråkad.
Bästa spelet någonsin!
Spelet var fantastiskt, fram till nivå 5. Sedan ser du hur några förstör alla och tar 0 skada. Att skjuta dem bakifrån, ingen skada... Varje strid är så här, så vad är poängen med att spela... Avinstallerat
Bra spel, åtminstone fram till senaste uppdateringen. Skott som "inte träffar" trots att du ser dem träffa fiendens tank, och inget svar från spelet som det var tidigare. Verkar som den senaste uppdateringen skapade några buggar.. Överlag ett riktigt bra spel, men det gör att man tröttnar på spelet när man inte kan slå trots att man faktiskt slår. Det är ett nytt fenomen efter uppdateringen.
I uppdatering 8.7 finns det inga buggar för mig så 5 stjärnor för denna uppdatering!!! Tack för att du fixade några buggar som jag har stött på
Riktigt bra men behöver slipa en hel del
Bra spel du hade. Jag har spelat det här i månader och haft några vapen och uppdatera gärna mer så att vi kan ha lite roligare! Jag hoppas förresten att det här spelet blir större!
När jag går in i ga, e står det ansluter till reign och efter det står det att det inte går att ansluta till servern
Fylld med bots. Vissa laddar in i fiendens bas och dör omedelbart, andra siktar bara på mig när det tydligt finns andra i det fria. Det värsta: Många är afk. Det är uppenbart att bots som de flesta har 2015 bakom sina namn och utför förutsägbara handlingar. Var är de riktiga spelarna??? Får du slut på folk som spelar det här spelet? Edit: Fick reda på att detta främst är problemet med asiatisk server. Välj en annan server för en bättre upplevelse förhoppningsvis. Jag kan inte byta server längre. All data kommer att gå förlorad.
Spelet är ungefär samma som på PC fast väldigt nerskalat. Grafiken är sådär, kontrollerad är dålig (van vid tangentbord och mus) och spelet verkar inte föra över guldet man har på PC hit fast jag använde samma konto. Kortfattat skulle jag säga att om stridsvagnar är något som intresserar dig så ladda ner PC-versionen om du har en relativt bra dator (det är gratis). Är man intresserad av stridsvagnar så är det slöseri på tiden. Jag ser ingen användning för detta spel på Android så som det ser ut nu.
Jag har bara spelat en dag hittills men efter många år med att spela WOT på PC är den enda skillnaden jag kan säga att det finns mindre tankar. Fantastiskt spel och är lika med world of tanks på PC. Jag skulle definitivt rekommendera detta spel till andra människor.
Går inte att ladda ner jag råder är att inte ladda ner det
Betala för att vinna? Ja, ungefär. Du kan tjäna en del saker i spelet, men du hamnar väldigt mycket i samma hjulspår med varje spel som använder loot box-spel. Också lite buggigt då och då om din anslutning inte är helt ren. Ta mitt senaste tier 9-spel till exempel. Kör min Mauchen framåt. Plötsligt flyter den. Spelet drar igång. När jag startar om står jag precis framför där jag började, väldigt död, eftersom jag har varit värdelös för laget. Men bra för att vända hjärnan och skjuta tankar.